dilluns, 10 de novembre del 2014

"A l’altra banda del fil telefònic"

D’ençà vaig donar el pas per fer-te saber que et necessitava, parlem amb la mateixa intensitat de qui comença a descobrir les paraules de l’altre. Avui però, ens hem deixat de formalitats, ens hem accelerat d’aquella manera que tant t’agrada i que a la vegada  et fa sentir mísera. Em recordes que no és just que tens xicot i l’estimes. Però en aquest moment és massa tard; em coneixes i saps que quan em poso així no hi ha manera d’aturar-me. Pots apagar el mòbil, però per una raó que desconeixes, no ho fas. El teu cervell no para de rutllar quan percep les meves paraules de seducció i el teu sexe dóna senyals de vida regalimant qui sap què. No et pots fer enrere perquè no ho vols i així m’ho fas saber. Vols follar, perquè així ho fem: follem virtualment, però follem. El meu membre salta d’alegria i l’enduriment es fa palès i haig de reubicar-la per no prendre mal, em trec els texans. Et demano si us plau que ens veiem ara, però com sempre, em dius que no, que vols continuar immersa en aquest somni i que la realitat no hi té cabuda. És més excitant així, no vull que ho espaiem! Resignat et relato una llarga sessió de petons i carícies. De sobte em talles i jo inevitablement decaic en la desesperació. Penso que la teva mala consciència ha guanyat i és el final del joc. No és així. Calla! Vull agafar el control, no facis res, calla i escolta! Et noto extasiada i la teva veu d’alt voltatge així m’ho fa saber. El meu membre recupera el batec sanguini. Les teves paraules imperatives m’ordenen que escolti, que la meva mà és la teva i només cal tancar els ulls. - Ara ja estàs amb mi, davant meu, m’agenollo i suaument et baixo primers els texans, els bòxers i t’acaricio, primer amb els dits, després amb la mà i si cal amb la, mentre el mirall ens observa. Vull el teu gruixut gland per fregar-me’l, primer, per les teves galtes i després per introduir-lo dins la boca, tota sencera, fins que m’ennuegui, m’encanta aquesta sensació d’ofec, ho saps-. Els teus gemecs m’ajuden a posar-me en situació. – Ara sóc jo qui s’aixeca i t’ordeno que et posis de genolls, mentre se’m cau el vestit com aquella fulla de tardor cau de l’arbre .- Submís, et dic que sí. Em descrius que fas un pas endavant i acostes el teu sexe a la meva llengua i lentament et balanceges impregnant-me del teu sexe per tot el meu rostre, gemegues.  No paro de masturbar-me, cada vegada més ràpid, estic molt tens, l’esquena arquejada i ara em demanes que et folli enèrgicament, com qui fa els deures de mascle. – Estàs al meu darrera, penetrant-me mentre un dit juga a buscar per allà on saps que també m’agrada. Ara treu-la, si us plau perquè vull sentir com humiteges les natges i el teu membre puja un xic més a dalt, sí, allà on està el teu ditet-. Inevitablement m’he corregut i t’ho faig saber. –Jaaa? Bé et guardo una barra de mig per demà?- Penges i demà serà un altre dia i faré cua per aquell tros de pa que no menjo perquè sóc celíac però tant imprescindible és per la meva vida.   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada